Dag 22 Torrey (Capitol Reef) - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu Dag 22 Torrey (Capitol Reef) - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu

Dag 22 Torrey (Capitol Reef)

Door: Tun

Blijf op de hoogte en volg Teunis

20 September 2010 | Verenigde Staten, Torrey

Dag 22: zondag 19 september 2010 Torrey (Capitol Reef)

De zondag begon zonnig en onbezorgd. Na het ontbijt namen we afscheid van onze Duitse buren waar we gisteravond een uurtje gezellig hebben zitten kletsen (in hun camper) en wat tips kregen voor ons verblijf in Bryce Canyon. Voor ze vertrokken eerst onze E-mail adressen uitgewisseld en hen beloofd onze Nieuw-Zeeland route toe te zenden, want zij willen daar ook heen. Rozengeur en zonneschijn aan het begin van deze dag. Eén happy family. Na het boodschappen keerde het tij en ging het tegenzitten. Toen Els de boodschappen in de koelkast wilde zetten was het daarin een grote natte kleefzooi. Een pak fruitsap was geen lekken. Koelkast dus eerst schoon gemaakt (op de parkeerplaats van de supermarkt). Verder niets aan de hand, dus daarna heel rustig richting volgende camping. Tijd zat, want deze lag slechts 36 mijl verder. Helaas, na een prachtige route een minder prachtig bord: “Campground full”. Verder dan maar. Er zat niets anders op. De volgende camping was de volgende camping op ons lijstje, maar allebei hadden we weinig zin in deze hitte (35 graden) in een woestijn te gaan staan. We zijn Goblin valley voorbij gereden en pas gestopt bij Torrey waar de camping wel een vrije plek had. Daardoor hebben we wel 2 dagen gewonnen op ons schema. Dus die gaan we later wel invullen. We hadden dus een plaats voor onze camper, doch het plekje wel erg smal. Hoe langer ik op mijn klein ruimte zat, de buurman zat bijna op mijn lip, des te meer kreeg ik de pest er in. Ik voelde me net een zigeuner op een te vol woonwagenkamp en werd er behoorlijk ongelukkig door. Was dit nu wat we wilden? Nee dus. Na het douchen vond ik het welletjes en ben naar de receptie gelopen en gevraagd of ze voor ons morgen een ruimere plaats had. En ja hoor, voor morgen keuze te over. Dus voor morgen een mooie ruime plaats uitgezocht met mooi uitzicht op de achter de camping liggende rode rotsformaties. Voor één nacht valt er met ons kleine plekje nog wel te leven. Weg is het rotgevoel. Dus eind goed, al goed.

• 20 September 2010 - 17:10

Ben En Tini:

Hoi, WAT EEN NATUUR HE KUNNEN JULLIE HET ALLEMAAL WEL VERWERKEN. WE KIJKEN ELKE KEER WEER UIT NAAT JULLIE VERSLAG.
    t

• 20 September 2010 - 19:09

Ben:

Hoi, jongelui!
    leuk te lezen dat jullie je zo geweldig amuseren.
    Prachtige foto's ook trouwens.
    Een vraagje: Die 'sloot', die in het westen langs MOAB stroomt, is dat de Kane Creek? En is 'ie echt zo bruin?
    Nog 2 vraagjes:
    Als het 'weer' eens wat minder is, hebben jullie dan een beetje comfort in de camper?
    Heb je al foto's van het interieur?
    Grtjs.