Dag 2: Over de Golden Gate Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu Dag 2: Over de Golden Gate Bridge - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu

Dag 2: Over de Golden Gate Bridge

Door: Tun

Blijf op de hoogte en volg Teunis

30 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Vannacht niet al te best geslapen. Om 10 uur lagen we al op bed (na 24 uur wakker te zijn geweest!). De slaap kwam dan ook al vrij snel, doch na 3 uur slapen al wakker. Later toch weer zo’n 3 uur geslapen. Om 7 uur vanmorgen klaar wakker en wonder boven wonder, we voelden ons beiden redelijk uitgerust. De uren wakker liggen hadden ook een positieve kant, want ik heb heel wat liggen denken waarom het mobieltje van Els het niet doet. Geen bereik! Belachelijk in één van de grootste steden van Amerika. Vanmorgen dus meteen alle menu’s doorgenomen en ja hoor, nadat ik de bandbreedte had aangepast van 900-1800 naar 1900, volop bereik.

Het grootste deel van de dag op de fiets doorgebracht. We hadden een fietstochtje geboekt over de Golden Gate Bridge. Het weer werkte volop mee en we zagen de brug onder een mooie heldere blauwe lucht, iets wat niet veel gebeurt. Onderweg veel stops, waar onze gids interessante (of iets mindere) wetenswaardigheden vertelde en waar we volop de tijd hadden om te filmen en te fotograferen. Over de brug fietsen was best een leuke belevenis. Na de brug lunchten we in Saucalito en voeren met een veerboot in ongeveer 25 minuten over de San Francisco Bay terug. Heel leuke dag gehad.

Let niet op het bijgevoegde weerbericht. We hadden prachtig weer!

• 31 Augustus 2010 - 04:58

Ruth:

wat leuk vanmorgen vroeg om 7 uur jullie verslag gelezen en foto's gezien...prachtig....dikke kus van Ruth