Dag 34 en 35 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu Dag 34 en 35 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu

Dag 34 en 35 San Francisco

Door: Tun

Blijf op de hoogte en volg Teunis

02 Oktober 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 34: Vrijdag 1 oktober 2010 San Francisco (Anthony Chabot Campground)

Het ergste is achter de rug. We hebben alles passend in de koffers gekregen. Els is nu bezig de binnenkant van de camper te “soppen”, want we moeten hem morgen van binnen schoon afleveren. Vandaag voor de verandering maar weer eens een mooie blauwe lucht. Het is hier op de camping (hemelsbreed misschien 5 mijl van de kust vandaan) niet zo heet en warm zoals we gewend zijn. Net boven de 20 denk ik (schaduw). Vind ik behoorlijk koud, dus mijn pijpen maar aan mijn korte broek geritst.
De rit naar de camping was wisselend. Eerst mooi en rustig, maar hoe dichter bij San Francisco, hoe drukker. Blij dat ik op de camping kwam, waar ik stomverbaasd aanhoorde dat de receptioniste “de Kruijk” zonder moeite en zonder accent wist uit te spreken. Bleek dus een Nederlandse. De camping ligt prachtig op een heuvel boven het Chabot Lake. Vanmiddag nog een mooie wandeling gemaakt. Eerst boven langs het meer, toen naar beneden om een mijl langs het meer te lopen en toen uiteindelijk weer naar boven. Els maakt nu voor het laatst deze vakantie het eten klaar. Morgen het hotel in en in de stad eten. Ik vind het niet erg om naar huis te gaan. Zoals ik gisteren al zei: “Het is wel genoeg zo”.

Dag 35: Zaterdag 2 oktober 2010 San Francisco (Argonaut Hotel)

Terwijl Els lekker lui op bed TV ligt te kijken, tik ik even snel dit stukje in. Vanmorgen zonder problemen de camper terug gebracht. Mijn zorgen of alles wel goed genoeg schoon gemaakt was bleek dus weer eens zorgen om niets te zijn geweest. Met de taxi naar het hotel, waar de hotelreceptioniste ons meteen ook maar incheckte voor het vliegtuig voor morgen. Vanmiddag wat langs de pieren gewandeld, wat gegeten, mensen en zeeleeuwen bekeken, van een ijsje genoten en een drankje gedronken bij Rain Forest Cafe. Daar gaan we straks waarschijnlijk ook eten. Bij geen tegenbericht kunt u dus aannemen dat we daar naar toe zijn gegaan.
Niet bij Rain Forest gegeten. Moesten we minimaal drie kwartier op een tafel wachten. Het werd dus Fischermans Wharf.

Morgen naar huis dus. Daar zal ik dan mijn dagboek af sluiten. Tot ziens in Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Teunis

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 40350

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 27 Augustus 2015

Van Johannesburg naar Kaapstad

29 September 2013 - 29 September 2013

Namibië (2013)

14 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Met de camper door midden Amerika

18 September 2011 - 04 Oktober 2011

Sfeerproeven Zuid-Afrika

29 Augustus 2010 - 04 Oktober 2010

Camper-reis USA

Landen bezocht: