Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Tun

Blijf op de hoogte en volg Teunis

04 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer thuis! Na een lange, maar voorspoedige vlucht zin we vanmorgen op Schiphol aangekomen. In het vliegtuig niet geslapen, dus op dit moment zijn we behoorlijk moe. Al weer zo'n 26 uur op. Het zit er op! Een pracht vakantie ligt achter ons. We weten bijna niet meer wat we allemaal hebben gezien en meegemaakt. Dus morgen maar beginnen met de fotoos te bekijken, mijn eigen dagboek nog eens teruglezen en beginnen aan een fotoboek en film. Genoeg te doen dus. Bedankt voor de reakties die we kregen. Het was leuk om wat van jullie te horen. Tot ziens of horens. Groetjes van Els en Tun

• 04 Oktober 2010 - 20:48

Janet:

Welkom thuis, fijn dat jullie zo genoten hebben. horen graag een keer alle verhalen, willen zelf ook graag met camper de westkust 1x doen. Liefs
    Janet (en de rest)

• 05 Oktober 2010 - 19:39

Ruth:

Lieve Els en Tun....Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Bedankt dat ik een beetje mee mocht reizen...heb genoten van het mooie reisverslag en de enorme mooie foto's.
    Dikke kus Ruth

• 05 Oktober 2010 - 19:39

Ruth:

Lieve Els en Tun....Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Dikke kus Ruth