Ik ben er eindelijk ook klaar voor - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu Ik ben er eindelijk ook klaar voor - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Teunis Kruijk - WaarBenJij.nu

Ik ben er eindelijk ook klaar voor

Door: Tun

Blijf op de hoogte en volg Teunis

17 Augustus 2010 | Nederland, Nieuwegein

Het heeft even geduurd maar ik ben er eindelijk klaar voor. Tot voor een week zag ik het niet eens zo zitten. Ik had echt het gevoel van “Waar begin ik in godsnaam aan”. Nu ik de route volledig heb bestudeerd (volgens de opzet en raadgevingen van Erik Meyer van Wereld Contact) en ik enige aanpassingen heb aangebracht waardoor ik voor mijn gevoel voldoende ruimte krijg om relaxed rond te reizen (ik heb voorlopig 2 overnachting uit de route gehaald om deze onderweg naar eigen inzicht en behoefte in te vullen) heb ik nu eindelijk een goed gevoel voor onze reis. Het moet echt niet gekker worden. Tun de Kruijk die niet zo nodig op vakantie hoeft.

We zijn nu redelijk aan het voorbereiden. De Esta-formulieren zijn ingevuld en gelukkig mogen we met het vliegtuig mee. Het incheck-formulier voor Moturus voor onze camper is ingevuld (internet) en morgen gaan we wat dollars bij de bank ophalen. Ook zijn we al volop aan het verzamelen voor in de koffers (één koffer en één grote tas). Echt ik heb er eindelijk zin in. Els heeft dat al maanden. Amerika, we komen er aan.

  • 22 Augustus 2010 - 10:37

    Ben Van Den Brink:

    leuke aanzet Tun!
    Enne...: Het werkt!
    Alvast beiden een heel prettige vakantie toegewenst. We zien elkaaar nog wel, eer jullie vertrekken. Toch? Groetjes.

  • 23 Augustus 2010 - 16:17

    Ruth:

    Ja hoor...hier werkt het ook...genieten...en hele mooi reis...dikke zoenen Ruth

  • 24 Augustus 2010 - 14:34

    Gijs En Anke:

    Tun&Els heel veel plezier en we zullen jullie zeker volgen.En wachten natuurlijk op de reis verslagen van onderweg. HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Teunis

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 40585

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 27 Augustus 2015

Van Johannesburg naar Kaapstad

29 September 2013 - 29 September 2013

Namibië (2013)

14 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Met de camper door midden Amerika

18 September 2011 - 04 Oktober 2011

Sfeerproeven Zuid-Afrika

29 Augustus 2010 - 04 Oktober 2010

Camper-reis USA

Landen bezocht: